Thursday, November 5, 2009

kenangan praktikal "bnk muamalat prt buntar 2008"







rasa teruja n tkut sb first time msk alam keja..mcm2 gelagat ada kat bank 2...mmm...enth la blh di ambil iktibar@tak..aku dpt knl ramai staf kat sana..antaranya,en.shidi,pakngah,kak shina,kak lam,en.mie, kak ina, n specialnyer my brother..abg sham.aku rapat giler ngan dia..rasa cam adik btl dia lak..tp,suma e2 dah tgl kngn..di pn dah x rapat ngn aku lagi cam dulu..aku n abg sham selalu kuar makan masa time rht.e.mie pn follow gak..best ar join ngn dpa nie..otai..hahaha...ngn kak syam,kak ina,kak shina pn best gak..kak shina ajar aku mekap!!hehehe..smpaikan kena tegur ngn en.shidi..mata dah penuh ngan mcm2 kaler..tp,lps ja tamat prktikal aku dah pandai gak bergaya..x dak la cm bdk sekolah lg...thanks sgt2 kat dpa suma..time jamuan rayer aku mkn byk betoi..knyng sgt2.en.khalid & kak ina byk ajar aku bt marketing..pengalaman yg x dpt dilupakan masa ke kem tentera kemunting...lyn lagak mat2 terap nie btkan aku ketwa sorng2..aduis...mcm2 hal dpa nie..
abg sham adalah abg yg terbaik bg aku...dia btl2 caring..n x penah mrh aku..ngn di aku hepy sgt...aku anggap dia cam abg kandung aku dah..klu leh nak terus jadi adik dia sampai bila...aku terharu bila ada yg hadir masa kenduri kakak aku yg sulung.kak ina,kak lam,kak syam.en.khalid n e.mie..kedatangan korang amat aku hargai..walaupun aku kecewa sgt sb abg sham x dtg..mmm...hope,satu hari aku akan ke bank 2 lag.sb dah lama aku x ke sana...x dak masa n segan la plak.hahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

There was an error in this gadget