Friday, May 21, 2010

KONVOKESYEN




suma member2 kelas...tahniah pada suma ek...
aku n min...dah bertunang ke lom dia ni ek??



aku n imah....pren aku yg baik ngn aku...bdk ipoh
igat nak rekemen ngn paksu aku la..
tp. dia lak x nak..huhuhu
klu x jadi maksu la..hahaha


ni pic aku ngn mak tersayang..muaah..
alhamdulilah akhirnya adik grade gak mak...mcm2dugaan kna tempuh.
berkat doa mak adk berjaya genggam segulung diploma..aminn..


ni family aku..tepi sekali makcik aku..
tgh2 panas ambil gak gmbar...


hope suma success nti....


suatu kejayaan yg paling indah dalam hidup kami...
segala penat lelah berbaloi arr...


aku n kak zu....



kenangan kerja di kedai ekonomi prt buntar




aku dgn sya...
giler2 kit minah ni walaupun pgngkt adk dr aku.
best gak ngn dia. dh jadi tunang org pun.
tp,x penah baik ngn tunng dia..
baru2 ni aku dgaq dia dah x dak kat kedai 2.
n lari dari umah...entah la..rahsia siapa dia sedikit sebanyak aku tahu





 ni aku ngn bella..bru pas SPM. dah dkt 2 bln dia kat c2..
dia pun best gak ngn sya..
suma sal organ bdn manusia dia thu..ala..bdk kelas sains la katakan..
kdg2 aku berhubung gak ngn dia.
pakwe dia nama razak..
sellu dtg kat kedai bawakkan mknn wat dia..syg giler walaupun
asyik bergaduh saje..sampaikan penah sekali bella toreh tgn dia ngn
pisau gra2 hal depa.



aku ngn keat...satu2nya lelaki yg ada kat eko.
dia ni klu kna goda hbis..
lam fon mcm2 gmbr yg ada..
so,aku,bella n sya tumpang sekaki..
maklumlah otak msing2 blues..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

There was an error in this gadget