Friday, May 21, 2010

kenangan kerja di kedai ekonomi prt buntar




aku dgn sya...
giler2 kit minah ni walaupun pgngkt adk dr aku.
best gak ngn dia. dh jadi tunang org pun.
tp,x penah baik ngn tunng dia..
baru2 ni aku dgaq dia dah x dak kat kedai 2.
n lari dari umah...entah la..rahsia siapa dia sedikit sebanyak aku tahu





 ni aku ngn bella..bru pas SPM. dah dkt 2 bln dia kat c2..
dia pun best gak ngn sya..
suma sal organ bdn manusia dia thu..ala..bdk kelas sains la katakan..
kdg2 aku berhubung gak ngn dia.
pakwe dia nama razak..
sellu dtg kat kedai bawakkan mknn wat dia..syg giler walaupun
asyik bergaduh saje..sampaikan penah sekali bella toreh tgn dia ngn
pisau gra2 hal depa.



aku ngn keat...satu2nya lelaki yg ada kat eko.
dia ni klu kna goda hbis..
lam fon mcm2 gmbr yg ada..
so,aku,bella n sya tumpang sekaki..
maklumlah otak msing2 blues..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts