Thursday, June 10, 2010

SAMBUTAN HARI JADI HAIKAL(MY COUSIN)






relax2 ngan birthdy boy..
si kecik yg duk kat tengah 2....




piss...
my lovely mum..
tunggu nak makan da....








NOORUL HAIKAL ADHA BIN AHMAD FUAD
birthdy boy..
sebnrnya esok brthy dia..tapi, diawlkan sehari sebb isnn aku lak keja..ni la seppu yg plg aku
syg giler.....muaah...

ni ada maktam aku(bju biru), cikyam(tdung koko), pakdak(baju putih berkolar), & seppu aku blah abah pun ada dtg gak...
saje utk memeriahkan suasana....
habis bihun yg maksu aku greng ari 2...aku sempat makan ckit ja..
huhuhuhu....
best ja aku tgk org smbut birthdy...tp aku, x penah sekali pun rasa birthday aku disambut..
bila la agaknya insan pertama yg akan sambut & igat brthdy aku nanti...mmmm...
sedih gak kdg2 2..
tp, nak wat cam mna..sumanya takdir..kna tima la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts